BabbelBabbel

Snö

Kategori: Musik

 
För första gången denna vintern kom snön till Leeds. Vaknade upp och bilarna var vita men snön hade redan smält bort från vägar och trottoarer. Närmare jobbet låg den fortfarande kvar på träd och barmark. Det var ett vackert vinterland och bättre blev det under dagen. Snön föll så fint utanför fönstret. Jag önskade jag kunde gå it och ta kort och höll tummarna hårt det ska hålla i sig till helgen men icke. Allt är i princip redan bortsmält. 
Arbetsdagen gick fort. Jag hade ett möte för att faställa hur det gått för mig mina första tre månader. Det har gått bra, både enligt mig och ansvariga. Jag är nu fast anställd och får sjuklön. Skönt att veta de är nöjda med mig och att de tycker jag är så positivt till allt som jag gör och som firman gör. Bra start på veckan helt enkelt. 
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: