BabbelBabbel

Ledig dag = shoppingdag

Kategori: Shopping

Sedan ett tag tillbaka had ejag planerat en ledig dag och spendera den på stan. Tanken var att jag skulle hitta en outfit till ESC-finalen i maj. Nu blev det inte riktigt så. Ägnade fortfarande halva dagen på stan och shoppade men eftersom jag inte kan prova skor, såg därför supermånga fina, så skippade jag letandet efter kläder och skor till vårens stora evenemang. Istället köpte jag på mig massa nödvändigheter som jag inte behövde gå in i ett provrum för. Jag är duktig på att hålla mig till svart och vitt men tänkte det kunde vara trevligt att matcha mitt nya mobilskal med en färgglad top. Nu blir det inga nya inköp på ett tag. Ska försöka hitta något snyggt under Londonvistelsen i slutet på April. 
/J
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: