BabbelBabbel

Påsk 2013

Kategori: Allmänt

Det har varit en lugn påsk. Firade fyra dagars ledighet på skärtorsdagen med utgång med kollegor. Det blev en hel del goda drinkar. Sov mestadels av fredagen utan dåligt samvete med fler dagars ledighet på schemat. Tog mig till affären och köpte bland annat en fin bukett tulpaner som jag njutit av hel helgen. Spenderde lördagen i stan med att besöka det nya varuhuset. Det är stort, kallt men väldigt häftig design. Jag får gå tillbaka när det inte är lika mycket folk, kunde knappt ta mig fram. Fick ett paket från mor och far med sockar som ett grattis till att gipset tagits bort och på kvällen mötte jag upp med J för några öl. Igår blev det middag ute med C och E, mexikanskt. Vi slog till på stort och drack strawberry daiquiris som fördrink. Sista lediga dagen och den spenderas med nyttigheter. Hur har er påsk sett ut?
 /J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: