BabbelBabbel

Boxercise

Kategori: Motion

Tog mig till gymet ikväll tack vare kär kollega. Det är dags för mig att komma igång med klassträning. Det blev Boxercise ikväll och riktigt kul var det, jobbigt men kul. Jag hade inte riktigt koll på när alla slag och kickar skulle ske men om några veckor så ska jag nog ha koll på rutinerna. Det är inte den Boxercise jag är van vid då man har en partner och sparrar med. Denna klass är som aerobics kombinerat med slag och kickar i luften. Jag kommer definitivt att gå varje måndag och onsdag framöver. Får ta det lite lugnt med foten med alla hopp. Det kändes i den men gick över förväntan väldigt bra med tanke på att det var länge sedan jag befann mig på en klassträning. Någon gång förra året skulle jag tro. Nu väntar jag bara på att cykeln jag beställt genom jobbet ska kunna hämtas ut. Cykeltur till och från jobbet och gymgång några gånger i veckan ska nog få mig i form. 
/J
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: