BabbelBabbel

'Feeding Line'

Kategori: Musik

Helgen är redan slut. Detgår alltid så fort, oavsett vad jag gör. Sover länge/går upp tidigt, håller mig hemma/är ute, städar och pysslar/ser på film. Denna helg har bjudit på värme och sol vilket hade varit väldigt trevligt att njuta av men jag lyckades klumpigt nog göra illa foten i fredags så har hållt mig inomhus och vilat. Lite tabletter har hjälpt mot värken men den är fortfarande svullen och blå. Vännerna rådde mig att åka till sjukhuset men jag har pratat mig ur det, om den är bruten skulle jag veta det. Blir ingen träning för mig på ett tag, vilket hade behövts för ett halvamaraton så nu får jag ställa in. Ska ställa upp på 10km-lopp i sommar istället. Det borde gå.
Enda produktiva denna helg är naglarna som jag nyss målat för att att göra kommande vecka lite glittrigare. Gjorde det till följande låt på repeat. Sjukt bra!
/J
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: