BabbelBabbel

Drottning av rädsla

Kategori: Musik

"Thunderbolt and lightning, very, very frightening". Jag tänker på den textraden varje gång det åskar och blixtrar. Något som hänt ofta de senaste dagarna. Jag är inte glad. Jag förstår inte varför jag är så rädd. Jag gillar blixten på himlen men inte åskan. Jag tycker inte om att jag är så rädd. Känner mig riktigt mesig. Jag stelnar till, måste blunda och hålla för öronen. Det är tur det inte händer oftare. Finns det ett sätta att bota rädslan?
/J

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kasta ut bygelbhn genom fönstret och sätt ett bildäck på huvudet så är du garanterat skyddad ;-) Alternativt öronproppar.

    2012-07-06 | 21:36:06
    Bloggadress: http://parisbaklangesblirsirap.blogg.se
  • anna säger:

    jag hatar när den är riktigt nära, annars tycker jag det är lite mysigt :)

    Svar: Jag vill så gärna tycka att den är mysig. Jag tror jag ska kolla upp om det finns något botemedel :)
    J

    2012-07-07 | 11:41:58
    Bloggadress: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: