BabbelBabbel

Brainwash Festival VI

Kategori: Musik

En festival
Två pubar
Tre scener
Indie pop/rock varvat med Heavy Metal och Instrumental
Det är fascinerande hur musik jag normalt inte lyssnar till kan vara bra
Kul med vänner som har samma musiksmak och ännu roligare med de som har en annan
Stod lite för nära en högtalare vid Kong's spelning
Det tog ett tag efteråt att få tillbaka normal hörsel
Behövde stå längst fram för att se deras annorlunda klädval
Maybeshewill var enligt min åsikt dagens/kvällens bästa
Kände det är musik jag lätt kan ha i min I-pod och sedan springa resten av livet
Bra live men basistens dansstil störde en del tyvärr

Önskar jag hade råd och ork att ha varit där idag också
Fler bra band jag gärna skulle vilja se
/J

Bild lånad från: http://www.flickr.com/photos/nathbrudenell/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: