BabbelBabbel

Tisdag kvall

Kategori: Musik

Tagit bort alla tangenter
Torkat bort intorkad ol
Rengjort alla knappar
Ska fa vadra ett tag innan jag satter tillbaka dem
Hall tummarna datorn fungerar efter detta projekt

Jag ar jatteorolig over alla mina bilder
Har en del pa kameran fortfarande
Lyckligtvis brande jag ner en hel del forra veckan
Tyvarr ar det for manga som gar forlorade om min dator inte gar att radda

I ovrigt flyter ledigheten pa bra
Kylan ar tillbaka men ar positiv, inget regn
Var pa skolan idag och arbetade med mitt bildprojekt
Det involverar vatten, converse, hander och lite 80-talsmusik
Far se vad det blir i slutandan

Ska pa spelning imorgon
Inte hort talas om dem tidigare
The Crookes
Hans rost paminner om Magnus Carlsson fran Weeping Willows
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: