BabbelBabbel

The Fame Monster

Kategori: Musik

Lady Gaga är drottning just nu inom musikbranschen
Det är Gaga-hysteri
Ser, hör och läser om henne överallt
-
Senaste Glee-avsnittet hyllade henne
-
13-åriga Michael Greyson gör en underbar version av 'Paparazzi'
-
Jag har bestämt mig
Jag älskar henne!
Måste erkänna jag tyckte hon var lite mycket i början
Men nu är det ingen tvekan längre
-
Nya videos kommer med jämna mellanrum
Hon regisserar och ordnar med kostymer på egen hand
Vilken artist!
-
'Just dance'
-
'Poker Face'
-
'Paparazzi' där även Alexander Skarsgård figurerar
-
'Bad Romance'
-
'Telephone' vars vidoe är en uppföljare till 'Paparazzi'
-
Snart kommer videon till 'Alejandro'
-
Tillhörande hysterin är även hennes pågående världsturné
En som aldrig verkar ta slut
Önskar jag kunde gå på en av hennes konserter
Hon spelar i Manchester nästa vecka
Det är såklart slutsålt och dessutom har jag föräldrarbesök

Nu ska jag, vanligt icke känt monster, sova
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: