BabbelBabbel

Shopping från 'JOY'

Kategori: Shopping

Det var länge sedan jag var på stan. Idag hade jag tid att gå i många affärer men jag handlade bara från en av dem. De hade massa saker kvar på rea och jag fastnade direkt för camouflagejackan med nitar på. Tunikan med massa olika färg och helgrå rygg spanade jag också in. En färgglad scarf inför våren, armband och söta plåster gjorde att summan blev hög nog för att få en supersöt klänning på köpet. Lätt sätt för Joy att få kunder att spendera pengar. Kassörskan sa de inte gällde med reavaror men jag ville ändå ha den och det visade sig efteråt jaghade fått den gratis. En riktigt bra shoppingdag. Skulle egentligen köpt skor och väska inför ESC-finalen men det får bli nästa gång. Har sett ut vad jag vill ha. 
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: