BabbelBabbel

Nytt liv

Kategori: Allmänt

För tillfället är det dessa mål som gäller den närmsta tiden. Det är dags att få ordning på mitt liv och bli mer vuxen. Nu är det slut med studentfasoner (4 år sedan jag tog examen). Det översta målet är definitivt prioritet. Första dagen på jobb idag efter sex veckors semester. Inga elever idag men jag kände redan efter en timma att jag bara voll bort. Inte hjälpte det att precis innan hemgång bli behandlad som en påse skit av högre uppsatt kollega. Nej, det kan jag vara utan! Laga mat hemma lyckades jag med. Vegetarisk lasagne som räcker resten av veckan. Billigt och gott :) Vilka är era mål?
/J

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Besöka dig och provsmaka 5:e punkten, så fort jag har ekonomi för det ;-)

    2012-09-10 | 23:19:09

Kommentera inlägget här: