BabbelBabbel

"Dressed for Success"

Kategori: Shopping

Röd/vinröd-randig klänning, HM // Svart och vit bas t-shirt, HM // Kollegieblock, WHSmith // Body Butter (Pink grapefruit), Body Shop // Svarta ballerinaskor, Garage
 
Det blev lite shopping idag iaf trots att jag inte mår 100%. Jag ville bara hem så fort jag steg av bussen i stan. Lyckligtvis var det inte så mycket folk som trängdes. Jag hittade lite nödvändigheter men får ta en ordentlig genomgång om vad för sorts kläder som behövs en annan gång. För tillfället finns inte så mycket pengar på bankkontot. Genom skolan kom lönen in den 16e varje månad. Nu blir det den siste varje månad. Får se om jag lyckas hålla ut i fem veckor på vad som normalt sätt räcker i två. Nåväl, jag är nöjd med mina inköp och lite matlådor på det så är jag redo för första arbetsdagen. 
/J

Kommentarer

  • anna säger:

    det randiga såg väldigt fint ut :)

    Svar: Tackar! Jag kände mig väldigt snygg första dagen på nytt jobb :)
    J

    2012-10-01 | 20:21:40
    Bloggadress: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: