BabbelBabbel

Hooked

Kategori: Allmänt

Söndagen slutade där den definitivt inte började. Veckans bästa gymklass gav mig massor av energi. Lunch med gamla huskamrater för att lämna över post. Lite shopping. Ja jag vet att jag sa köpstopp men filmen igår inspirerade mig till att köpa en jeansjacka. Jag älskar 80-tal. Gick längs med kanalen hem och stötte ihop med en kompis och hans fiskarvänner. Kunde inte tacka nej till en, två, tre öl så blev stannande ett tag i solskenet. Jag hade turen att å se när en av dem fångade superfin fisk. Kameran var självklart framme. Ölen satte sig på balanssinnet men efter lite vila på sängen och ett härligt Skypesamtal är jag nu tillbaka till normalt. Lite fotboll på det här och söndagen är komplett. Heja Danmark!
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: