BabbelBabbel

Laddad

Kategori: Allmänt

Imorgon börjar min semesterresa. Fyra härliga veckor. Jag ska lämna Leeds för att ta mig till hemlandet Sverige. Jag har denna gång valt en annan resrutt än normalt. Det blir en lååång bussresa med tre stopp, London, Bryssel och Köpenhamn. På måndag kväll ska jag ha nått mitt slutmål, Halmstad, där jag i en hel vecka ska jag umgås med nära och kära. Därefter väntar goa Göteborg och coola Way out West. För återhämtning blir det en vecka hos familj i hemstaden. Jag hoppas givetvis på fint väder så i alla fall en heldag på Ölandsk strand kan avnjutas. Sist men inte minst blir det några dagars äventyr i Berlin med den bästa. Där skiljs tyvärr våra vägar åt igen då jag flyger till Leeds. Jag har på känn att detta kommer bli den bästa sommarsemester jag har haft på länge. Det är ett fullspäckat schema som väntar och jag är laddad men inte det minsta på det klara vad som behöver packas. En lista håller på att ta form och om det sedan får plats visar sig.
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: