BabbelBabbel

Inte så VIKTigt

Kategori: Motion

Januari är den tid på året då träninghysterin bryter ut. Det är nyårslöften som ska infrias och bilringar som ska försvinna. Överallt går det att läsa om de bästa metoderna, vilken mat som ska undvikas och vilka vikter som ska lyftas. I dag handlar alla inlägg på blogg.se's hemsida just om träning. Jag blir så trött på det hela och väljer att gå emot strömmen. Istället för att vara som alla andra och anmäla mig till gym denna månad har jag istället avsagt mitt medlemskap. Jag känner att gratis är gott så jag fortsätter med mina dagliga promenader fram och tillbaka till jobb och förhoppningsvis ska jag snart ta mig ut i löparspåret. Jag har blivit tillfrågad att springa Göteborgsvarvet nästa år men hur det blir med det är alltför tidigt att säga.
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: