BabbelBabbel

Klippt och skuren

Kategori: Allmänt

Hemkommen från stan. En underbar eftermiddag. Jag blev supernöjd med den lite mer vågade frisyren. Behöll längden på en sida och kort på den andra. Så skönt att gå till en frisör som har samma typ av hår - lockar, tjocklek och kvalitet. Idag skojade vi till det med att platta eftersom det var ett tag sen. Jag kommer definitivt gå tillbaka till den salongen. Senare i veckan ska jag visa er hur frisyren ser ut med lockar och att jag kan dölja den korta delen om så önskas. Efteråt var jag så glad att jag shoppade loss ordentligt. Imorgon får ni se vad det blev. Kom bara hem för att dumpa av allt innan middag och bio. Dags att ge mig iväg igen.
/J

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Coolt!

    2012-02-16 | 16:19:06

Kommentera inlägget här: