BabbelBabbel

Julfest

Kategori: Festligheter

Det blev inte många bilder tagna igår. Jag hade alldeles för roligt för att hinna ta kort. Julfest med jobbet är superkul. Middagen hölls på fint Mansion och fin dukning. Allt var perfekt så jag kände mig lite för ofin för att vara där. Masken hade jag bara på mig första tio minuterna. Sa hej och efter det åkte den av. Väldigt irriterande när ögonfransarna slog emot och att den åkte upp på kinderna varje gång jag skrattade. Fri bar så det blev en hel del dryck, både till maten och efter. Cheferna bjöd på en härlig dans och så delades priser ut. Mycket dans innan vidare till efterfest i stan. Galet roligt hade vi och jag fick en chans att prata med kollegor som jag aldrig annars hinner. Trött och hängig idag, precis som jag förtjänar efter en toppenfest.
/J
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: