BabbelBabbel

Internet

Kategori: Flytt

 
Äntligen är vi anslutna tll världen. Hur bra än telefonens internet är går inget upp mot att sitta vid en dator. Jag skulle egentligen ha tagit fram allt inför morgonkvällens fest. Jag har räknat ut att jag endast har 45 min på mig från att jag kommer hem från jobbet till att taxin hämtar upp. Det är inte mycket tid för att göra sig festfin. Nu ligger iaf allt framme, kläder, skor, smycken. Jag har inte bestämt hur håret ska se ut än, utsläppt, uppsatt, lockigt eller rakt. Har som sagt inte mycke tid så det får bestämmas under dagen imorgon. Nu är klockan sen så det är dags att sova.
/J
Bild lånad från:
http://www.dailymobile.net/2012/09/22/new-version-of-keep-alive-app-now-in-marketplace/black-wifi-icon-hi/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: