BabbelBabbel

Annandagen

Kategori: Sport

Min julklapp till mamma och pappa blev lyckad. En heldag i Manchester med biljetter till Man U - Newcastle. Jag tycker inte om Man U, inte ens lite, men det var det enda laget som spelade hemma på annandagen. Min andra Premier League match jag är på och återigen såg jag Newcastle. Nästa gång får det banne mig bli Anfield jag besöker. Det positiva var iaf att mina föräldrar hade kul, matchen bjöd på spänning och många mål. Jag kunde dessutom sitta ner lugnt då jag inte hejjar på något av lagen. Skönt att slippa vara nervös. Jag tyckte att matchen förtjänade att sluta oavgjort. 'Magpies' spelade faktiskt bättre fotboll i första halvlek än topplaget. 
Efteråt mötte vi upp med H och M. Det var trevligt att se dem på engelsk mark. En öl och lite småprat hann vi med innan det var dags för hemfärd. 
/J
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: