BabbelBabbel

Ut med Netto in med ASDA

Kategori: Allmänt

Det ar en stjarnspackad vecka
Forberedelser infor helgen
Igar kom chilikostymen
KLOCKREN!
Vi har gjort dekorationer hela veckan
Fler blir det ikvall

Inte nog med det
Jag har lyckats ta mig till gymet
Blev ett pass for mage, lar och rumpa
Kunde knappt ga efterat
Far se hur lang tid det tar att ga till jobbet imorgon
An sa lange haller jag det uppe
Ar riktigt skont att ga bade innan och efter jobb


Idag hade ASDA premiaroppning
De har tagit over Nettos lokaler
Samma yta men sa mycket mer varor och fraschare
Nar jag far lon blir det en ordentlig matshopping

Fullt upp hela tiden
Det ar sa livet ska vara
Sova kan jag gora nar jag ar dod
/J

Bild lanad fran: http://www.foodforfriendsyeah.co.uk/2010/07/14/asda-saving-you-money-every-day/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: