BabbelBabbel

Godkänd

Kategori: Film/TV/Läsbart

Tog ett test idag
10 fragor for att se om jag verkligen sett Rocky IV
Min van hade tanken att jag skulle klara minst 7 for att bli godkand
Han lat sin bror vara testkanin
Eftersom han, efter att ha sett filmen ett antal ganger, bara fick 9 ratt behovde jag bara klara 5 fragor
Det kandes precis som nar vi gjorde prov i skolan
Blev nervos innan speciellt eftersom det var muntligt
Naval, jag svarade snabbt och utan tvekan
Endast tre fel och J var imponerad

Har nu Rocky V och Rocky Balboa kvar att se
Har inte riktigt bestamt mig om jag gillar dem eller inte
Vet heller inte om jag tycker om Rocky som karaktar
Han ar en valdigt snall och sympatisk person
Kanske for snall for min smak
Han vaxte iaf i fjarde filmen
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: