BabbelBabbel

Good things comes in threes

Kategori: Allmänt


De säger alla goda ting kommer i tre
Jag undrar vilka de är
Både de som säger så och vad de goda tingen är

Vaknade upp imorse och redan då väntade två goda ting
Fredag
Lönedag

Undrade såklart vilket skulle bli nummer tre
Visade sig det var klänningen jag valde att ta på mig
Den satt lite lösare än sist, någon gång förra året

Alla goda ting kommer inte i tre
Eller så gills inte de saker som hänt mig idag
Klänningen visade sig ge mig en uppriktig komlimang från oväntat håll
Inte bara tyckte min kollega om klänningen, han sa den passar mig

Dagen är ju inte slut än
Ska strax iväg på födelsedagskalas
Har ingen aning om vad för typ av kalas
Om det är stillsam social sammankomst eller värsta festen
Har klätt mig ganska neutralt som passar båda
Spännande!

Ha en underbar fredagskväll!
/J

Bild lånad från: eposters.ie


Kommentarer


Kommentera inlägget här: