BabbelBabbel

Sista minuten

Kategori: Allmänt

Jag vantar med allt till sista minuten
Forr gjorde jag allt med en gang

Vet nar jag borjade studera pa hogskola
Jag gjorde alltid klart inlamningar sa fort vi fick dem
Det andrades efter ett tag
Till slut gjorde jag dem kvallen innan inlamning



Denna gangen galler det min motion
Borjade igar med att ga hem fran jobbet
Det tar 40 minuter
Lika lang tid som med buss
Nu far jag motion och frisk luft pa kopet
Varfor har jag vantat till sista veckan pa terminen???

Varje tisdag spelar personal badminton efter skolan
Jag sager varje mandag jag ska spela
Forst idag hade jag med mig ombytesklader
Aterigen har jag sparat det till sista veckan

Nu ska det bli andring pa mig
Jag mar ju sa mycket battre av att rora pa mig
/J
Bild lanad fran:
http://professionalmedical.wordpress.com/2010/10/27/can-walking-prevent-dementia/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: