BabbelBabbel

Varför inte idag?

Kategori: Allmänt

Denna vecka är den mest deprimerade under hela året
Den inleds med Blue Monday
-
Förstår nu varför jag tänkt på döden
Haha
Är inte så allvarligt som det låter
-
Kom på tal i måndags och jag sa det kan vara en god idé att förbereda
Vem vet
Jag skulle kunna dö imorgon
Bli överkörd av en buss eller vad som
Kommer min kropp skeppas över till Sverige?
Vill kremeras
Kan vara god idé att göra först så det är lättare att få över mig dit
Skulle helst vilja ha min aska utspridd över Öland
Inte över Anfield som folk här tror
-
Några elever gick runt häromdagen och sa grattis på födelsedagen till alla
Jag undrade hur gammal jag var
"85, arranged for your funeral?"
Komiskt att ämnet kom upp igen
-
Kände mig extra kreativ idag
Händer oftast när jag är lite nere
Klottrade under mötet
Bilden tog av någon anledning form som en kista
-
Gjort ett test på Aftonbladet
Eller kanske det var Expressen
"Testa din livslängd" eller liknande
Resultatet visar jag kommer bli minst 83
-
Nu ska jag sluta oroa er
Jag lever och mår väl
Varför vänta på en morgondag när en härlig dag händer här och nu?
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: