BabbelBabbel

Jag bara måste berätta

Kategori: Allmänt

Haha, jag kan inte hålla inne på den här historian
Känsliga läsare kanske ska sluta läsa här och nu
-
Igår skrattade jag när jag först förstått vad som hänt
Senare satt jag och grät när jag insåg vad som skulle behöva göras
Idag har jag gått runt med oro
Nu är jag tillbaka på ruta ett och skrattar
-
Det är vida känt att alla (med vissa undantag) kvinnor har mens en gång i månaden
Jag använder tampong
Gjort i flera år och det har aldrig varit några problem
Till igår
-
Upptäcker den hamnat alldeles för långt in
På köpet vridit sig
Inte en chans jag skulle få tag på den
Snöret var "borta"
Gjorde alla möjliga akrobatiska övningar
-
Läste massa läskiga konsekvenser om att ha den inne för länge
Google är bra, men också skrämmande
Inga av tipsen på teknik om att få ut den hjälpte
Turligt nog var det minsta storleken så jag har inte haft smärtor
-
Idag var det dags för doktorsbesök
Till min stora förvåning, INTE, var det en ung fräsch kille
Som att mitt problem inte var pinsamt nog
-
Jag förklarade det hela med ett leende på läpparna
Jag skrattade, han skrattade, sköterskan skrattade
Blev en rolig tillställning
Han var nog mer nervös än jag
Nu är den ute!
-
Tycker det är så himla kul att fläka upp benen för främlingar, INTE
Nästa vecka är det dags igen
Skjutit upp det länge nog
Cellprovstagning
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: