BabbelBabbel

Fullt upp

Kategori: Allmänt

Nu börjar jag få rutin på saker
I alla fall i mitt huvud
Har planerat hur mina veckor kommer se ut
-
Som ni vet skrev jag in mig på gym igår
Har kollat in vilka pass jag är intresserad av
Finns något alla dagar utom tisdag
Kommer givetvis alternera så jag inte tränar mig till döds
-
Idag hade jag tre lektionsfria timmar
Hängde i bildsalen och tog tag i mitt projekt
Började med det för ett år sedan
När bildläraren som hjälpte mig flyttade dog bildgruppen ut
Idag fick jag smak på det igen
Från och med nästa tisdag kommer jag stanna kvar efter skoltid och jobba med det
-
Veckorna är med andra ord fullbokade
Kommer ge utrymme för socialt umgänge fredag och lördag
-
Är riktigt taggad för detta
Måste passa på att ägna tid till mig själv medan jag kan
Vem vet
Rätt som det är sitter jag där med familj som kräver all min uppmärksamhet
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: