BabbelBabbel

Bortskämd

Kategori: Motion

Jag blir fortfarande firad för min födelsedag
Började redan söndagen innan stora dagen
Pågår en vecka efteråt
Är jag lyckligt lottad eller vad???
Blir riktigt bortskämd
-
Ett paket från Sverige
Det hittade fram
Fin sminkväska
Tack så mycket kära J
Alltid kul att få post
-
En flaska vin från kollega
Sippar på ett glas nu
Tycker det är ok
Ska skriva in mig på gym i dagarna
Köpte gymkläder för halva priset och lite till idag
Två likadana par byxor
Två likadana linnen men i olika färg
/J

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Vilka fina träningskläder!

    Nästan så tom. jag får lust att träna när jag ser dem :)

    Nästa gång ska jag försöka komma ihåg att skriva till vilket land jag skickar brev...

    2011-01-08 | 11:12:45
    Bloggadress: http://parisbaklangesblirsirap.blogg.se/

Kommentera inlägget här: