BabbelBabbel

OMG!

Kategori: Karriär

Nu ska ni fa hora
Jag kan knappt fatta det sjalv
Sa spannande men samtidigt nervost

Kommer ni ihag for nagra veckor sedan
Jag ar kvalificerad larare i England
Det tog min nuvarande arbetsplats till vara pa

Tillbaka efter tva veckors ledighet idag
Fran och med imorgon ska jag ha mina egna lektioner
En engelsklarare som ar sjukskriven en langre tid
Sa vitt vi vet i fyra veckor framat
Kan bli (vilket vi alla tror) fram till sommarlovet

Jag ar glad for det kommer ge mig massa erfarenhet
Mer pengar pa kontot vilket ar avgorande
Jag ar nervos for jag ska planera, utfora och satta betyg
Hur ser laroplanen ut for engelska???
Panik ar det minsta man kan saga

Fick schemat innan jag gick hem
Ser helt ok ut
De tre narmsta veckorna ser annorlunda ut for arskurs 7 och 8
De har inga "normala" lektioner
Lyckligtvis for mig ar de flesta lektionerna jag har just med de arskurserna
Mer tid for miga ta reda pa vad de ska jobba med och vilken niva de ligger pa

Aterkommer hur allt detta kommer ga nar jag inte ar lika uppspelt
Glad ar jag definitivt!
Kan inte fira for lararlon betalas ut senare an for vikarier
Nasta lon ar om en och en halv manad
Galler att spara...
/J

Kommentarer

  • Jenny B säger:

    Åhh va roligt, grattis!!! :)

    2011-04-18 | 21:25:57

Kommentera inlägget här: