BabbelBabbel

Ett gott skratt förlänger livet

Kategori: Karriär

Jag har inte skrattat så mycket på så länge
Önskar alla studiedagar var som denna
Då skulle jag inte göra annat
-
Eftermiddagsaktivitet
Indelning i grupper
Ämnesvis
Vi vikarier bildade en och vi var laddade till tusen
-
En grupp
Ett brev
En videokamera
En timma
Instruktioner
Producera en 2-3 min lång video
Alla inblandade måste ha en replik var
Hur ser Swallow Hill ut sett från er grupp?
-
Många viljor i vår grupp
Jag var avvaktande men positiv till allt
Mycket skratt vid inspelning men vi lyckades få ihop en film
Scén 1 - Vi agerade jobbiga elever när en vikarie utifrån kommer för att hålla vår lektion
Scén 2 - Vi agerade duktiga elever när en vikarie anställd på skolan håller lektionen
-
Väl tillbaka i aulan skulle alla avdelningar visa sin film
Vi var först ut
Hemskt att höra och se sig själv på storbildstv
Många skratt runtomkring
IT-avdelningens video gav mig magknip av allt skratt
Rektorerna bjöd verkligen på sig själva i sin
Internt skolskämt
Videon är nu raderad
Allas hann inte visas
Fortsättning följer på nästa personalmöte
-
Om dessa videor kommer i händer på eleverna är vi illa ute
Då heter det youtube och alla andra domäner som visar videos
Jag ska försöka få tag i alla och ha för privat bruk
Sjukt roligt och det visar att alla är mänskliga
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: