BabbelBabbel

Enligt stjärnorna

Kategori: Allmänt

Expressens astrologer påstår min vecka ska se ut såhär
Jag läser varje vecka
Inte för att jag tror på det
Mest för att det är kul att se vad de hittar på
-
Denna veckan ser ju väldigt lovande ut
Kan läsa in alla saker utifrån jobb
-
Svårlöst problem har vi vad det gäller de riktigt stygga barnen
I början av denna veckan har jag en annan roll
Jag följer en elev som har väldiga beteendeproblem
Det tar på krafterna
Fullt upp hela tiden
Jag måste som horoskopet säger, VILA!
Ligger utslängd på sängen
Orkar inget annat
-
Romantiken då det finns underbara elever
Blivit överröst av komplimanger
De vet hur de kan få fram ett leende på mina läppar
Jag är snäll
Jag är snygg
Jag har fin frisyr
-
Pengar
Är fattig för tillfället
Helt riktigt spåmån, jag kommer få in slantar
På torsdag kommer lönen
-
Allt detta visste jag innan horoskopet skrevs
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: