BabbelBabbel

Uttråkad

Kategori: Allmänt

Hatar att inte kunna roa mig
Andra helgen i rad
Jag är pank
Ikväll är vänner på bio och efter det pubrunda
Jag är hemma och har allmänt tråkigt
-
Nej det är inte synd om mig
Har mig själv att skylla
Pengarna denna månad är väl spenderade
Flygbiljetter hem över jul
En kanontrevlig minisemester i Liverpool
-
Nästa veckar rullar nya pengar in
Jag har redan massa planer
Det blir bio
Två spelningar
Utgång med kollegor
Förhoppningsvis en fotbollsmatch
-
I helgen blir det att utöva saker som är gratis
Långpromenader
Kanske till och med varva med lite jogging
Ska försöka få upp intresset för att läsa
Inte läst en bok på evigheter
Saknar det men har inte motivation
Skulle också behöva rensa i pappershögen
Kanske kan hitta en ny tv-serie att förlora mig i
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: