BabbelBabbel

Annorlunda adventsfirande

Kategori: Sport

Jag vet att det är några dagar kvar
Har nämnt det innan att jag är sugen på jul
Nu ska jag nämna det igen
Denna gång angående första advent
I år blir det ett annorlunda firande
Inga ljus här inte
Jag befinner mig den söndagen i Newcastle
Jag ska förlora Premier League-oskulden
Aldrig varit på "riktig" engelsk fotboll
Nu är det alltså dags
Newcastle spelar hemma mot serieledande Chelsea
Första blir tyvärr inte med mina favoriter Liverpool
Det är helt ok
På detta sätt behöver jag inte vara nevös
Bara njuta av bra fotboll och insupa härlig atmosfär
Jag repeterar
Första advent firas i fotbollens tecken
St James Park

/J

Kommentarer

  • Magnus säger:

    LYCKOST!!! Newcastle e ju mitt gäng. Har varit o sett exakt samma match för många år sedan...

    2010-11-16 | 11:46:51
  • Josefin säger:

    Å jag som tycker att våran arena ser stor ut men den där är ju enorm!

    Hoppas du får trevligt :)

    2010-11-16 | 20:53:09
    Bloggadress: http://parisbaklangesblirsirap.blogg.se/

Kommentera inlägget här: