BabbelBabbel

Svart på vitt

Kategori: Karriär

Denna veckan är lättare än andra
Det beror på att det är lov nästa vecka
Alla verkar på bättre humör
Det känns som fredag hela veckan
-
Tanken slog mig
Varför inte alltid tänka att det är fredag?
Denna veckan fungerar det bra
Finns ingen anledning till att det inte skulle fungera annars också
Jag ska testa
-
Ju mer avslappnad jag är med eleverna desto trevligare blir det
Jag måste sluta ta allt på så stort allvar
Självklart är det saker jag måste vara strikt med
Måste hitta en balans
-
Får hoppas ytterligare ett år ska ta mig en bra bit på väg
Jag har frågat och ingen har sagt emot
Mitt kontrakt är förlängt till augusti 2011
-
Där har ni det
Svart på vitt
Jag ska stanna i Leeds till minst juli 2011
/J

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Vad roligt för dig, Grattis!

    Jag ska försöka skramla ihop lite pengar så jag kan hälsa på någon gång. Vore jätteroligt!

    2010-05-25 | 22:21:31
    Bloggadress: http://parisbaklangesblirsirap.blogg.se/

Kommentera inlägget här: