BabbelBabbel

Championship nästa

Kategori: Sport

WE ARE GOING UP! SAY WE ARE GOING UP
-
Häftigt upplevelse
Var nervös innan matchstart
Bara tanken på att många skulle vilja storma planen
Under briefingen blev vi även informerade om att vissa internetsidor strömmats av åskådarkommentarer;
"Vi ska ta me dtennisbollar och kasta på spelarna om de förlorar matchen"
"Vi hatar stewards och idag ska de få vad de tål"
Kände verkligen att jag ville bli utsatt för detta...
-
Det var inte så illa som det lät
Alla var på bra humör men jag kunde se att många var nervösa
Som sagt en viktig match
Underläge med ett mål fick publiken att skrika ut de mest ondskefulla ord
Två snabba mål från Leeds återkallade den positiva atmosfären
Folk hoppade, sjöng, grät om vartannat
Ljudvolymen var maxad
-
När slutsignalen gick var det omöjligt att stoppa folk från att springa ut på plan
En del blev anhållna
Många kom undan
Viktigast var att ingen blev skadad
Tråkigt att vissa ska förstöra
Spelarna kunde knappt gå runt och tacka för all support
-
Trots att jag inte är ett stort Leedsfan är det en underbar känsla
Jag är glad jag fick uppleva den med Leedsbor och en och annan norrman
Nu blir det pubbesök för att fira
-
LEAGUE 1 FINALLY DONE, CHAMPIONSHIP HERE WE COME
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: