BabbelBabbel

Spendera mera

Kategori: Shopping

En dag på stan
Shopping till max
Skämt bort mig själv
Saker jag behöver och vissa för det är kul
-
Hade en kupong jag använde
Gratis shimmerögonskugga
Kände att jag inte bara kunde gå in och köpa något för ingenting
Blev ett nagellack också
Dazzle dust (BarryM) från Superdrug - free
Nagellack (Rimmel) från Superdrug - 2.99£
Solglasögon från H&M - 2.99£
-
Body Butter från Body Shop - 2 för 15£
-
Köpte en ny berlock till mitt favoritarmband
Jag fick det i 25årspresent och sen dess har det aldrig tagits av
Coctail Charm från Thomas Sabo - 24.99£
-
Ett urval av alla dagens inköp
Nu ska jag lackera naglarna i lila
-
En timma kvar till avspark
England - USA
Massa folk på stan som är laddade
Sett de mest intressanta utstyrslarna
Jag provade denna när mor och far var på besök
/J

Kommentarer

  • H säger:

    Kul att shoppa... o kul att veta att det armbandet som jag var med o gav är favvoarmbandet! Kul att du gillart! :) Svarar på ditt mail imorgon!!! Kyss!

    2010-06-14 | 19:36:41
    Bloggadress: http://muffinsprat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: