BabbelBabbel

I'll never stop believing

Kategori: Karriär

Hade en dålig dag på jobbet
Samma klass två gånger
Klassen från helvetet

Hemskt att säga det men de är galna
Ingen av dem lyssnar
De springer omkring
Kastar saker
Förstör andras egendom
Slåss med varandra
Ja listan kan göras lång
Jag är inte van att alla beter sig så
Självklart vissa men inte alla

Gav dem en ny chans andra lektionen
Ingen bättring
Snarare sämre
Fick be om hjälp
Sex stycken borde tagits ur klassrummet
Jag sa nej för jag tror på dem
De har ju sådan underbar fantasi
Synd bara att de förstör för andra
För att inte tala om för sig själva

Kanske inte gjorde dem en tjänst idag
Får testa nya sätt nästa gång
Ska aldrig ge upp på mig själv heller
Jag kan!
(Don't stop believin' - Journey)
/J


Kommentarer


Kommentera inlägget här: