BabbelBabbel

Summering 2010

Kategori: Allmänt

Nyårsafton!
Sista dagen på 2010
Det är dags att summera vad som hänt
Januari
Jag fick en ny tjänst på jobbet
E, K och A lämnade mig ensam som svensk
Februari
Blev ensam i huset
Bytte rum
Mars
Jag tvekade på jobb och var som är hem
Våren kom
Sveriges bidrag till ESC korades
April
Påsk och med den tog jag mig hem till Sverige
Första besöket sedan flytten
Blev en extra vecka pga askmoln
Maj
Utflykter
Värmen kom
E och K var på besök
Tyskland stod som vinnare i ESC
Juni
Händelserik månad
Började med besök från mor och far
Fotbolls-VM genomsyrade hela månaden
En ny säsong av True Blood
Kronprinsessan fick sin Daniel
Skrev kontrakt för nytt läge
Juli
Spanien vann fotbolls-VM som jag trodde och hoppades
Skolan stängde för sommarlov
Sista dagen flyttade jag
Augusti
Pridefestival med härliga färger och glada ansikten
Semester i Sverige
Blev faster för 5e gången
Camping med goda vänner i "the Dales"
September
Skolstart med nya kollegor
Bondade med nya huskamrater
Ettårsjubileum som Leedsbo
Hösten smög sig på och med den alla seriepremiärer
Shout Out Louds-spelning
Drinkar var och varannan helg
Oktober
Tatuering
Examensbevis svart på vitt
Resa till Oxford och Liverpool
Härliga höstdagar
Prövade på att bli vän med mina lockar igen
November
Var pank halva månaden
Nya upptäckter i naturen i närliggande kvarter
Julkänslan kröp sig på
German Market och invigning av julbelysning
En helg i Newcastle
Min första Premier League match
December
Snön kom
Likaså influensan
Kan inte minnas när jag mått så dåligt och så länge
Ännu ett Sverigebesök för att fira jul
Härligt avslut med födelsedagsfirande
Jag insåg att Leeds är staden för mig
/J

Bild lånad från: http://weheartit.com/entry/5901184

Kommentarer


Kommentera inlägget här: