BabbelBabbel

I fel spår

Kategori: Allmänt

Fortfarande sjuk
Känns värre idag
Kommer jag någonsin vara på rätt spår?
-
Uppkurade i sängen
Jag och Bonnie
Finns inte ork för något annat
Vad tittar vi på?
På spåret såklart
Vintersäsongen är här är på riktigt
Många skratt som sätter igång hostattacker
Kom på mig själv att tycka det var konstigt när de kör på höger sida i trafiken
-
Börjar tro jag blir mer engelsk för var dag som går
Vänstertrafik är normalt
Drömmer på engelska
Tänker på engelska
Senaste tillskottet
Jag pratar i sömnen på engelska
/J

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Å vad söta ni är, du och Bonnie :)

    Hon får väl följa med hem över julen?

    Vore roligt att få träffa någon av dina nya vänner..

    Kram

    2010-12-09 | 15:00:26
    Bloggadress: http://parisbaklangesblirsirap.blogg.se/

Kommentera inlägget här: