BabbelBabbel

Vin, choklad och True Blood

Kategori: True Blood

Har landat i Leeds
Resan gick bra och fort
Beror till största del på att jag sov i stort sett hela tiden
Det som gick mindre bra är min förståelse för andra resenärer
Varför ska de stressa?
Flyget lyfter inte förrän alla är påstigna
Alla kommer få gå genom passkontrollen
Det är ingen idé att stå vid väskuthämtningen innan bandet börjat rulla
Denna otålighet gör mig galen
-
Jag är minst sagt trött
Det tar på krafterna att ha semester
Tre härliga veckor
-
Nu är datorn uppdaterad
Jag likaså i bloggläsning
Ska även uppdateras i True Blood
Dags att ta igen några avsnitt
De ska avnjutas med rött vin och choklad medtagen från Sverige
Kan inte bli bättre kväll än så
Eller jo, lite sällskap vore inte fel
/J

Bilder lånade från: http://www.imdb.com/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: