BabbelBabbel

Eclipse

Kategori: Film/TV/Läsbart

Var på bio
Tredje delen i Twilightsagan
'Eclipse'

Andra filmen var så jobbig
Allting var så segt och personerna i filmen kändes nästan melankoliska
De är så kära men samtidigt bara sorg, ingen glädje
-
Denna filmen var inte mycket bättre
Så allvarligt allt ska vara
De är bara 15 år och två killar tävlar om en flickas uppmärksamhet
En flicka som egentligen inte är något speciellt
Edward är tekniskt sett mycket äldre då han är vampyr och skulle hon levt när han levde skulle han tagit ut henne på dejt med förkläden och kanske stulit så mycket som en kyss, inget mer
-
Inget högt betyg för denna film
Kan till stor del bero på att hon väljer fel kille
-
Jag satt och småskrattade under filmen
Vissa saker är så löjliga
Jag vet inte om jag är för gammal
Känner jag mig ung för deras beteende känns mer moget
Vad är det med dagens ungdomar?
De är så vuxna
-
E och jag fortsatte kvällen med vandring på stan
Det är stadfest och alla ungdomar ser sin chans att leka fulla
Vi kände oss som mammor på stan
Samtidigt är vi unga i sinnet när vi träffade på yngre släktingar
De agerar så vuxet
-
Jag undrar vad som är kriterier för en vuxen
Ålder eller hur man agerar?
Jag kan vara mogen i väldigt många situationer men oftast är jag väldigt barnslig
Något som jag aldrig vill sluta vara
/J


Kommentarer


Kommentera inlägget här: