BabbelBabbel

Gott och blandat

Kategori: Allmänt

Igår kom jag till Sverige
Lång resa men jag sov mestadels
Mamma hämtade mig på stationen
Underbart att sitta på terassen och äta sallad

-
Avundsjuk är jag
Mamma är så brun
Brukar säga som en pepparkaka men i detta fall är det bränd pepparkaka

Kvällen avslutades i gott sällskap
Promenad med kära E
Glömde såklart kameran
Vacker utsikt över Kalmarsund
-
Idag tog mamma och jag oss snabbt in till stan
Sätta in alla mina pund på svenskt konto
Klippa luggen hos frisör
Vill ju kunna se så mycket som möjligt av vackra Sverige
Vi hann även med en butik och såklart kom jag inte ut tomhänt
Nya byxor på rean
Syns inte så bra på bild hur de ser ut men vill ändå visa


-
På väg hem från stan blev det sightseeing
Nya arenan som byggs för fullt

Guldfågeln Arena
-
Jag tror att mitt första dopp för i år hägrar
Det är inte så varmt men jag måste ju bada
Ikväll blir det utgång med vänner och kanske ännu ett dopp i natten
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: