BabbelBabbel

Alla Hjärtans dag

Kategori: Allmänt

Alla Hjärtans dag och jag gav mitt hjärta lite behövlig motion. Satsade på 3.5km men klarade bara 3.2. Av någon anledningen kändes det som att jag skulle dö om jag sprang längre. På lördag tänkte jag testa att springa utomhus, lättare att reglera tempo än på ett löpband och på söndag ska jag klara 4km. Jag ger inte upp. Jag tror jag klarar att springa en halvmara lättare än att samla in alla pengar jag måste för att få ställa upp. Så hjälp mig snälla, £250 innan 12 maj. 
Fick ett fint sms av min kära pappa imorse. Det värmde, "världens bästa dotter". Lätt att säga då han bara har en men det värmde och gjorde min dag. När jag kom hem väntade fina kort från vänner och en hjärtgirlang som nu hänger i mitt rum och förgyller. 
Fredag imorgon och då blir det pokerkväll med kollegor efter jobbet. Kanske skulle läsa på mig lite om hur Texas Hold'Em går till, aldrig spelat förr. Vad jag än vinner, om det mot all förmodan skulle hända, kommer att gå till min maratoninsamling.
/J
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: