BabbelBabbel

Avskedsansökan godkänd

Kategori: Karriär

Bakom dessa grindar har jag jobbat och slitit som ett djur i tre år. Nästa fredag stängs de bakom mig för gott. Idag blev det officiellt. Jag har lämnat in min avskedsansökan och fått den godkänd. Det är dags att byta karriär och satsa på något helt nytt. Från undervisning till marknadsföring. Den 1 oktober börjar min nya karriär. Jag kan erkänna jag varit trött på mitt nuvarande jobb en längre tid. Ni som känner mig vet att det tärt på min glada personlighet. Det var först efter sommarlovet som jag insåg hur mycket jag verkligen vantrivs. Gjorde något åt det och hade aldrig kunnat hoppas på att det skulle gå så fort men lycklig är jag. Tre år är en lång tid och jag har lärt känna så många underbara människor. Det kommer bli jobbigt att lämna dem men jag vet att de allra närmsta fortfarande kommer vara en stor del av mitt liv. Det bästa med hela processen är att min chef inte ens frågade varför jag slutar, hon är  bara glad för min skull och önskar mig all framgång. Det gör jag också!
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: