BabbelBabbel

Första dagen på egen hand

Kategori: Karriär

Annorlunda är bra. Jag älskar detta arrangemang av bord som sammanställts till en arbetsyta. Skulle mitt skrivbord på jobbet se ut såhär skulle jag få mycket mer inspiration. Nu är inte så fallet så jag gör mig bästa utan den uppenbara inspirationsmiljön. Det går galant! Idag var första dagen efter kurs. Nu jobbar jag på egen hand vilket kändes läskigt till att börja med men efter någon timma kom jag in i det och tiden sprang iväg. Jag har redan genomfört saker jag inte trodde skulle hända förrän nästa månad. Jag tror nog att jag ska kunna klara det här och vara enda svensk på jobbet underlättar. Jag har fria händer i det mesta. Att dessutom få positiv feedback från kollegor är ett stort plus i kanten. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: