BabbelBabbel

Jag var där

Kategori: Festligheter

Om ni saknade mig på bilderna kommer några här. Galet hur kul German Market är. Vi stod i kö för att komma in, det är tradition. 2,5 timmar i ösregn var kanske mindre kul. Det gick så långt att vi huttrade men skam den som ger sig. Efter slagsmål och folk inne i stugan som kastat öl på varandra bads att gå hem. Det tackade vi så gott för så att vi fick komma in,  springandes till bästa bordsplacering precis in till scénen och snabbt som attan köpa ett överfullt ölstod. Köandet var som bortblåst och kvällen blev toppen. Kanske lite för kul då vi drack som om literglasen var pints och skålade lite för häftigt så att jag fick en öldusch. Mådde som jag förstjänade i söndags och nu känner jag att en förkylning kan krypa sig på. Jag har ingen varför...Det är tur German Market bara kommer en gång om året.
/J
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: