BabbelBabbel

Reading in school

Kategori: Karriär


Haft en underbar dag
Gjorde framsteg med manga elever
Var valdigt imponerad av en klass och deras hoglasning
Alla lasta vid nagot tillfalle
Resten var tysta, lyssnade och foljde med i boken undertiden
Kan lata som en sjalvklarhet
Dar jag jobbar ar sjalvklarheten att nagon ska forstora for andra
For mig blev det sjalvklart att ge ut komplimanger och lovord

Stressen av att ha skolinspektionen pa besok gor mig trott
Jag visste ingen skulle komma och observera min lektion
Jag hade inte haft nagra problem om de skulle gjort det
Det ar bara sa jobbigt att se hur stirriga alla andra blir
Vi vikarier har jobbat hacken av oss idag

Alldeles for trott for att ga till gymet
Antar det vore bra for mig att ga dit och rensa tankarna
Min kropp sager ifran
Ska laga lite mat och sedan bara vila
/J

Bild lanad fran: http://weheartit.com/entry/14840089


Kommentarer


Kommentera inlägget här: