BabbelBabbel

Hurts

Kategori: Festligheter

Helgens bravader kommer hålla mitt humör uppe hela veckan
Spontan utgång på fredagen i trevligt sällskap
Tjejkväll på lördagen
Middag på asiatisk restaurang efterföljt av drinkar
S, I och J
K och J
-
Ledigheten avslutades med fotboll och spelning
Söndagen helt klart bäst av allt
Spenderade eftermiddagen på sportpuben
Såg Chelsea - Liverpool med Chelseafans till vänner
Gjorde ont i hjärtat att se Torres bära blått
Gick därifrån med glädje
Misstänker förlusten gjorde ondare än smällarna han fick på plan
Vilken lycka att de röda vann!
Vi klarar oss utan Torres
-
Direkt efter vidare för att lyssna på Hurts
Två förband som båda var väldigt bra
Saint Saviour
Tjejen till vänster är bandets sångerska
Hur cool som helst
Claire Maguire
Helt ok låtar
På snudd för likt Cher ibland för att det ska hålla hela vägen
Inget slår Hurts
Har lyssnat på låtarna så många gånger om och om igen
Igår fick de en helt ny mening
Upptäckte nya saker i varje låt
Det var som om de alla var skrivna just till mig
Magiskt!
Lyckades filma en snutt
Inte lika bra som live
Ni får en lite bättre uppfattning om vad jag fick uppleva
Min favoritlåt "Wonderful Life"
Passande titel
Jag lever ett härligt liv!
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: