BabbelBabbel

Jäkla skit

Kategori: Allmänt

Det började så bra
Slutade så illa

Att jag inte vann på oddset gör mig inte så mycket
Visst, hade ju varit kul om de gått in
Halmstad visste jag skulle sumpa det för mig
Sa det flera gånger igår redan
Hade ändå inte räckt för Liverpool spelade lika mot Fulham

Såg KFF - MFF på Fredrikskans
Blåsigt och kallt
Hade bra sittplatser
Lyckades fånga en matchboll innan start

Kalmar tog tidig ledning
Malmö utjämnade strax därefter
Innan vi hann blinka var Kalmar återigen i ledning
De lyckades hålla den
I paus kom solen fram och det såg ut att bli en riktig härlig kväll

Icke, icke, icke
Varför tro? Varför hoppas?
Jäkla skitspel
Det blir aldrig rätt

Är jag för tidig med att säga att de kan stoppa arenabygget
Vi spelar i Superettan nästa år
Ingen som kommer gå på fotboll

Förutom jag då
(Om jag är hemma)
Hur eller hur så är det KFF som gäller!
/J

Kommentarer

  • M säger:

    Hur kunde du VETA att Halmstad skulle sabba det för dig? hrmf.... elaka Kalmarit.



    PS

    Tror knappast du behöver bekymra dig för superettan riktigt ännu

    DS

    2010-04-12 | 17:39:56
  • Rebecka säger:

    Hej! Om du har ett tips om någon bra blogg som är värld att följa, det kan vara din egna eller någon annans och handla om precis vad som helst, så får du jättegärna tipsa mig om det i mitt "Tipsa om en blogg-inlägg". Kramar /Rebecka :)

    2010-04-12 | 18:44:45
    Bloggadress: http://beckpeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här: